ما اعتقاد داریم:
خدمات ما موجب ارتقای سلامت و کیفیت زندگی مردم میشود.
یکی از مهمترین معیارهای موفقیت ما جلب رضایت خدمت گیرندگان است. ما در هنگام ارایه خدمات به این ویژگی پایندیم.
همکاران ما در دانشگاه ارزشمندترین منابع سازمان هستند، پس تردیدی در اثرگذاری پندار و رفتار و کردار خود در میان خدمت گیرندگان نداریم.
موفقیت در دستیابی به اهداف دانشگاه را همانا ارایه خدمات مناسب به مردم میدانیم.
ما همواره ارزشهای زیر را که منبع هدایت ما در ارایه خدمات خداپسندانه به مردم میشود، فراموش نخواهیم کرد:
در هر شرایطی به اصول اخلاقی و صفات معنوی پایبندیم.
نظم و آراستگی، وقت شناسی و آمادگی برای ارایه بهترین خدمت به خدمت گیرندگان را از اصول مسلم و قطعی خود میدانیم.
خود را موظف به حفظ اسرار گیرندگان خدمت میدانیم.
پاسخگو بودن در مقابل خدمت گیرندگان را از بسترهای تعالی خود و دانشگاه میدانیم.
اهداف سازمانی را بهطور صحیح درک نموده و اهداف فردی را با آن همسو مینمائیم.
اطلاعات و راهنمایی لازم را بهطور کامل در اختیار خدمت گیرندگان قرارمیدهیم و از سرگردانی آنان جلوگیری میکنیم.
فعالیتهای اداری خود را براساس روش مستند و مشخصی انجام میدهیم و از اعمال سلایق شخصی خود پرهیز خواهیمنمود.
به صحبتها و خواستههای خدمت گیرندگان گوشکرده و در ارایه خدمت به آنان در برابر قوانین موجود حداکثر تلاش خود را بهکار میبندیم.
از پوشش، گفتار و رفتار متناسب با شرع مقدس و فرهنگ جامعه اسلامی - ایرانی استفاده خواهیمکرد.
وظیفه خود میدانیم که از اسراف امکانات و اموال دانشگاه جلوگیری کرده و همکاران خویش را با پیشنهادهای سازنده در این امر مهم یاری میرسانیم.
رعایت ادب، خوشرویی، عدالت و انصاف را همواره وظیفه خود میدانیم و بدان عمل میکنیم.
ما همواره زمینه تعالی و رشد سایر همکاران را در همه سطوح فراهم خواهیم کرد.
همیشه با نیت و انگیزه خیرخواهی و با نظر مثبت به امور مردم و خدمتگیرندگان توجه و اقدام میکنیم.