راهبرد مشارکت دانشکده دندانپزشکی قزوین
    دریافت فایل راهبرد مشارکت الکترونیکی دانشگاه، مصوب استان

     

    دانشگاه علوم پزشکی قزوین کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه‌ها، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی و ... پیش از ابلاغ به‌مدت دو هفته از طریق درگاه الکترونیک در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می‌نماید.

     

    • کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ “رسیدگی به شکایات” و “فرم مربوطه”  ارسال نموده و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.

     

    • کاربران می‌توانند از طریق منو “تماس با ما” شماره تلفن، پست الکترونیکی مدیران و مسئولان را دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند.

     

    • عزیزان می‌توانند از طریق فرم “نظرسنجی وب سایت” که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت قرار داده‌ شده است نظرات خود را به  این معاونت ارسال نمایند.

     

      پرسشنامه رضایتمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین 

     

     سامانه نظام پیشنهادات کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

    ..........................
       
    تالار گفتگو تالار گفتگو  
       
       
       
               راهبرد مشارکت الکترونیکی مصوب ستاد در سایت وزارت بهداشت و درمان موجود نمی‌باشد.    

     


    6.1.9.0
    گروه دورانV6.1.9.0